W związku z zakończonym naborem wniosków nr 3/2025 w zakresie rozwoju przedsiębiorczości poprzez rozwijanie pozarolniczej działalności gospodarczej (Rozwój DG), przeprowadzonym przez Czarnorzecko-Strzyżowską LGD w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2023–2027, dnia 16.07.2025 r. (środa) o godz. 13:00 w Centrum Konferencyjno-Bankietowym „Szklane Lniane”, ul. Pelczara 156, 38-420 Korczyna odbędzie się posiedzenie Rady Decyzyjnej.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Wybór członków Komisji Skrutacyjnej.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Przedstawienie informacji dotyczącej zakończonego naboru wniosków nr 3/2025.
- Podpisanie Deklaracji poufności i bezstronności.
- Sporządzenie i podpisanie „Rejestru Konfliktów Interesów” oraz „Rejestru Interesów Członka Rady” jeśli podane w nim wcześniej dane uległy zmianie.
- Omówienie i ocena zgodności operacji z warunkami udzielenia wsparcia.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia listy wniosków zgodnych z warunkami udzielenia wsparcia tj. listy wniosków zgodnych z LSR, w tym z programem.
- Podjęcie uchwał o niedokonaniu wyboru operacji, które są niezgodne z warunkami udzielenia wsparcia, w tym przyjęcie listy wniosków niezgodnych z LSR, w tym
z programem (o ile dotyczy). - Omówienie i ocena wniosków wg lokalnych kryteriów.
- Podjęcie uchwał wraz z uzasadnieniem o niedokonaniu wyboru operacji, które nie uzyskały wymaganej minimalnej liczby punktów wg lokalnych kryteriów wyboru, w tym przyjęcie listy tych operacji (o ile dotyczy).
- Ustalenie kwoty wsparcia w stosunku do operacji, które uzyskały minimalną liczbę punktów wg lokalnych kryteriów wyboru.
- Podjęcie uchwał w sprawie dokonania wyboru operacji do dofinansowania oraz ustalenia kwoty wsparcia.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia listy operacji wybranych ze wskazaniem czy operacja mieści się w limicie dostępnych środków przeznaczonych na udzielenie wsparcia
w ramach naboru. - Wolne głosy, wnioski i zapytania.
- Zakończenie posiedzenia.
Przewodnicząca Rady
Agata Gadziała